Кошик
347 відгуків
Кошик
+380 (98) 150-76-94

Поширені питання

  • Коли буде доставлений моє замовлення Новою Поштою?

    Терміни доставки залежать від точки призначення, іншими словами, від того в якому ви місті (селищі) знаходитесь. Розрахувати термін доставки Новою Поштою можна на цій сторінці
  • Я вчора ввечері зробив замовлення. Сьогодні вже 12:00. Чому ви не відправили моє замовлення?

    Ми здійснюємо відправку замовлень ввечері. Всі замовлення надіслані нами до 20:30 поїдуть до своїх клієнтів в той же день. Не хвилюйтеся :)
  • Чи можу я зробити повернення офтальмологічних або контактних лінз?

    Ні, повернення товарів з цих категорій неможливий. Тому уточнюйте усі питання, що цікавлять вас характеристики і питання до відправлення товару.
  • Чому мені сказали, що окулярні лінзи є в наявності, а потім виявилося, що їх немає в наявності?

    Такий товар, як окулярні лінзи, зараз може бути у наявності, а вже через 10 хв. може з наявності випасти. Тому, по-перше, наявність потрібно уточнювати не заздалегідь, а тоді, коли ви вже будете оформляти замовлення. І по-друге, не виключені випадки, коли після оплати лінз клієнтом в наявності раптом не виявиться. Таке буває тому, що 100% гарантувати наявність ми можемо тільки в хвилину уточнення!
  • Як я можу повернути товар, якщо я виявив пошкодження?

    Весь товар перед відправкою ми перевіряємо на цілісність і відсутність дефектів. Товар ми пакуємо в картонну коробку і бульбашкову плівку. Тому ймовірність отримання бракованого товару мінімальна або зводиться до нуля.

    Але, якщо все-таки таке сталося, потрібно зробити наступне:
    - Якщо ви забираєте товар післяплатою, ви повинні відмовитися від посилки на пошті;
    - Якщо ви отримуєте товар по передоплаті, ви повинні оглянути його при отриманні у присутності оператора пошти (при виявленні пошкодження) скласти акт Прийому-передачі».

    Ми не можемо прийняти претензії до товару, який вже забрали з пошти, т. к. визначити внаслідок чого з товаром щось сталося вже неможливо.

  • Як мені вибрати лінзи для окулярів, якщо я в цьому нічого не розумію?

    Для цього вам потрібно відповісти на запитання, в яких випадках та в яких умовах ви будете використовувати окуляри. Наприклад, використовувати тільки за комп'ютером протягом всього дня. Або...для постійного носіння на вулиці в сонячну погоду. Або...для роботи на будівництві, де багато пилу.

    Разом зі своєю відповіддю надсилайте свій рецепт на окуляри (фото) на наш viber +380968802127 і ми підберемо вам кілька варіантів оптимальних лінз.

  • Чому мені відмовили у відправці замовлення післяплатою, незважаючи на те, що така можливість вказана на сайті?

    У більшості випадків (9 з 10) ми відправляємо замовлення післяплатою (за бажанням клієнта). Але є випадки, коли відправити товар післяплатою ми готові тільки за часткової або повної передоплати. Наприклад:

    - Відправка очок на замовлення, які виготовляються строго за рецептом клієнта;
    - Відправка дрібних замовлень, де вартість доставки і перекладу грошей назад буде більше, ніж вартість товару;
    - Коли на клієнта залишили погані відгуки інші компанії;
    - Коли клієнт висловлює невпевненість у тому, що йому цей товар дійсно потрібен;
    - Коли клієнт не обізнаний з основними характеристиками товару і т. д.

    У першому випадку, якщо клієнт не забере товар ми отримаємо збиток на всю вартість замовлення, а у всіх інших підвищений ризик відмови від товару клієнтом на пошті, і в цих випадках буде оплачувати доставку в обидві сторони, а може ще і зберігання вантажу.

  • Я купив у вас лінзи для окулярів. На краю лінзи є невеликі сколи/нерівності і т. д.

    Така технологія виробництва лінз. 1-2 мм. краю лінзи завжди мають дрібні дефекти. Але турбуватися не варто, тому, що цей край все одно сточится в майстерні при виготовленні окулярів. У підсумку в окулярах у вас буде ідеальна лінза без дефектів.
  • Я купив у вас окуляри хамелеони зі скляними лінзами, але вони не затемняються

    Окуляри хамелеони не затемняються від лампи штучного освітлення), а темніють від попадання на лінзу ультрафіолету (денного світла). Тому не намагайтеся затемнити хамелеони будинку під лампочкою, прямо на пошті або висунувши ввечері окуляри з вікна. Це перше. Тепер друге: новим очками хамелеонам потрібно кілька днів, щоб прийти в нормальний робочий режим затемнення. Для цього рекомендуємо покласти окуляри на підвіконня на 1 день на сонці.
  • Я купил у вас линзы для очков. Но информация на конверте отличается от той, что на сайте

    Конверты от линз не разработаны для конечного потребителя. Соответственно, информация на конверте может быть сокращённой, иметь непонятные символы для клиента или иметь незначительное расхождение с полным коммерческим названием линзы. Например, если линза имеет индекс преломления 1,5, то на конверте может быть написано как "1,5", так и "150". Подтвердить заявленные характеристики линзы можно и у официального поставщика / производителя полученных вами линз. Контакты, как правило, пишутся на конвертах.
  • Я хочу зробити окуляри на замовлення. Як я дізнаюся, що мені поставили ті лінзи, що я замовив?

    Разом з виготовленим очками ви отримаєте конверти від лінз, які вам поставили. Конверти йдуть від виробника. На конвертах міститься інформація про лінзах (маркування). Конверти ми не кладемо тільки в одному випадку, якщо встановлюються лінзи були виробництва "Китай".
  • Не поб'ють чи окуляри під час доставки поштою?

    Всі замовлення ми пакуємо самостійно і за свій рахунок. Ваше замовлення буде упакований в картонну коробку, набиту бульбашковою плівкою. За роки відправок у нас не було жодного випадку з розбитим вантажем (Слава Богу). Ваше замовлення приїде цілим!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner